1. Charakter produktu

  1. W Sklepie [MindPress] sprzedawane są wyłącznie produkty cyfrowe, m.in. e-booki w formie pliku (np. PDF) dostarczane elektronicznie na adres e-mail podany przy zamówieniu.
  2. Po zakupie produkt nie jest wysyłany fizycznie, a jedynie udostępniany w formie elektronicznej.

2. Brak możliwości zwrotu po dostarczeniu produktu cyfrowego

  1. Ze względu na charakter produktu cyfrowego, który po dostarczeniu Klient może zapisać, skopiować lub odtworzyć, po udostępnieniu e-booka nie ma możliwości jego zwrotu jak produktu fizycznego.
  2. Składając zamówienie na produkt cyfrowy w Sklepie, Klient wyraża zgodę na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem 14 dni od zakupu oraz przyjmuje do wiadomości, że po udostępnieniu produktu traci prawo odstąpienia od umowy.
  3. Oznacza to, że po otrzymaniu e-maila z e-bookiem / linkiem do pobrania nie ma możliwości rezygnacji z zakupu ani żądania zwrotu środków tylko z tego powodu, że produkt się „nie podoba” lub został już przeczytany.

3. Reklamacje techniczne

  1. Jeżeli:
  • link do pobrania nie działa,
  • plik nie otwiera się,
  • e-mail z produktem nie dotarł,
  • Klient powinien skontaktować się ze Sklepem poprzez adres e-mail podany na stronie kontaktowej.
  1. W takich sytuacjach Sklep może ponownie wysłać produkt cyfrowy lub pomóc w rozwiązaniu problemu technicznego.
  2. Reklamacje dotyczące problemu technicznego z dostępem do produktu mogą być rozpatrywane, natomiast nie są uznawane reklamacje dotyczące treści, jeśli produkt został już poprawnie dostarczony.

4. Pomyłkowy zakup

  1. W przypadku oczywistej pomyłki (np. dwukrotny zakup tego samego produktu w bardzo krótkim czasie) Klient może skontaktować się ze Sklepem i opisać sytuację.
  2. Każdy taki przypadek może być rozpatrywany indywidualnie.

5. Postanowienia końcowe

  1. Korzystając ze Sklepu i składając zamówienie na produkt cyfrowy, Klient akceptuje niniejszą Politykę zwrotów.
  2. Aktualna wersja Polityki zwrotów jest dostępna na stronie Sklepu.